Foto´s eerste dagen online - Reisverslag uit Taxco, Mexico van Sander en Albert Cok en Ruijg - WaarBenJij.nu Foto´s eerste dagen online - Reisverslag uit Taxco, Mexico van Sander en Albert Cok en Ruijg - WaarBenJij.nu

Foto´s eerste dagen online

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sander en Albert

18 December 2008 | Mexico, Taxco

De foto´s staan er op heurrrrrrrrr

• 18 December 2008 - 18:47

Monique:

Hoi boys, enorm leuk om jullie verhalen te lezen en nu reeds foto's van jullie reis te zien. Ik kijk uit naar de volgende beschrijving van opgedane indrukken, verwacht eigenlijk een 'continuing story of Ap en San', d.w.z. een dagelijkse update...! Leuke foto's, wij hebben ook een aantal mooie plaatjes van jullie vertrek vanaf Brussel. Veel plezier, dikke knuffel.

• 18 December 2008 - 20:35

Vera:

Wat een vertellers zijn jullie! Erg leuk om te lezen allemaal. Met de foto's erbij kunnen we ons nog een betere voorstelling maken van jullie belevenissen. Ben al benieuwd naar de volgende.
    Sander, ik begrijp nu hoe je je vriendin verborgen hebt kunnen houden: gewoon de plug eruit! pfffft

• 19 December 2008 - 02:25

Mark:

Ja hoor, daar zijn de sol-letjes!! koningen!! xx

• 19 December 2008 - 09:11

Ziet er goed uit!

• 19 December 2008 - 11:56

Kavita:

Hola muchachos,
    Amo realmente leí sus aventuras hasta ahora. Estoy mirando adelante para oír más.
    Los cuadros están pareciendo buenos.

Beso

• 20 December 2008 - 09:34

Casper:

Kijk deze mannen is gaan

• 20 December 2008 - 12:55

Eric:

Dat biertje is goed gekomen hoor mannen;) hoe was de sol?
    Hier is het echt een paradijs! We hebben dit eiland een andere naam gegevens: Tropical Eiland!

Zo te lezen hebbben jullie het ook goed naar jullie zin;)
    Geniet ervan!

• 20 December 2008 - 20:51

Loes / Kees:

Hoi mannen,
    Zo te lezen vermaken jullie je wel.Zo'n temperatuur lijkt ons ook wel wat, lekker in het zonnetje! Wij genieten van jullie verhalen, ga zo door! We wachten in spanning op het volgende bericht!

h

• 21 December 2008 - 14:51

ADO:

hey mannen,

goed om te zien dat jullie het naar je zin hebben! Enjoy the trip en ik lees graag weer nieuwe verhalen...

ciao,
    Peter

• 21 December 2008 - 22:13

Martijn:

Curly & Lucifer!!

Leuke verhalen en coole foto's!! Ik zie dat jullie vriendin mee is :P haha!!!

Ik wil jullie alvast een hele fijne Kerst toewensen en een Mexicaans Knalfeest van een nieuw jaar!!! Groeten uit een koud Barendrecht!!

• 22 December 2008 - 08:02

Tiny Nihot:

Leuke foto's! Je afritsbroek staat best leuk Albert. Gelukkig Kerstfeest.

Liefs,

Tiny.