Nog 3 weken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sander en Albert Cok en Ruijg - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sander en Albert Cok en Ruijg - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sander en Albert

25 November 2008 | Nederland, Rotterdam

Geachte dames en heren,

Over 3 weken zullen wij (Albert en Sander) op reis gaan naar Midden-Amerika. De komende weken zullen in het teken staan van de voorbereiding. Ook hiervan zullen we op deze site jullie op de hoogte houden.

Op 14 december staat de vlucht gepland met bestemming Mexico-City! Vanaf dat moment zullen we deze site gaan voorzien van mooie verhalen, anekdotes, slechte verhalen en ook de nodige foto's.

We hopen dat er veelvuldig naar deze site gekeken wordt en een berichtje achterlaten kan natuurlijk nooit kwaad;)

X Sander & Albert

  • 25 November 2008 - 15:44

    Peter:

    Steengoed!

  • 25 November 2008 - 15:45

    Joussef:

    Ik heb plotseling een gat in mijn agenda. Ik denk dat ik gewoon mee ga.

  • 25 November 2008 - 16:03

    Blok:

    Waar is de afscheidsborrel??

  • 26 November 2008 - 07:41

    Mark:

    Ik kan niet wachten...

  • 26 November 2008 - 15:36

    Habiba:

    ooh wat leuk man

  • 27 November 2008 - 08:42

    Paul:

    Ik kijk vooral uit naar de slechte verhalen aka slechte grappen van Ap

  • 27 November 2008 - 10:06

    Jorien:

    Heheee Eindelijk!

    En ondertussen nog de laatste loodjes bij FIT?

    Ik ga jullie volgen hoor, dat word smullen.

    Dikke kus Jorien

  • 27 November 2008 - 12:10

    Liquen:


    Echt heel Leuk

    Nog een paar dagen. Voor je het weet is het zo ver. Dan is het echt genieten daar.

    Ik ga jullie volgen

    X Liquenda

  • 27 November 2008 - 13:06

    Karin:

    Veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :)

    Vind het toch niet kunnen hoor 2 personen van 1 afdeling tegelijk weg..... en wie moet ik nu bellen met vragen???

  • 28 November 2008 - 10:41

    Martijn:

    Heel veel plezier daaro

    super tof dat jullie het uiteindelijk toch gaan doen!

    Helemaal TOP!

    groeten Volkers

  • 28 November 2008 - 13:32

    Bietjen:

    Hmm ik vraag mij af of ik van Sander bronwater krijg uit Mexico
    heel weel plezier in Mexicooooo groetjes

  • 28 November 2008 - 13:56

    Baas S.:

    Wat leukkkk!!!!

  • 28 November 2008 - 15:25

    Malika:

    Adolf en Ludo Sandersssssssss,

    Geniet van jullie reis en laat de chickies met rust daar. ik verwacht dat jullie terug komen om mij jullie sterke verhalen te vertellen. Ik ga jullie missen nu kan ik niemand meer pesten man....
    Zorg goed voor elkaar en geen ruzie maken.

    veel liefs Malika

  • 28 November 2008 - 20:52

    Martijn:

    Heren!! Top dat we jullie kunnen volgen!!

    Andele Andele Arriba Arriba!!!

  • 29 November 2008 - 14:41

    Besma:

    Hey boys!

    Heel veel plezier! Geniet ervan, ik zal jullie wel missen hoor!!!
    Maar gaaf dat we jullie kunnen volgen joh ;-)

    Liefs,
    Bes


  • 30 November 2008 - 14:45

    Thomas:

    Super gasten! Als je tips nodig hebt hoor ik het. Is echt super daar. je kan ook op onze website kijken, om te zien waar wij zijn geweest. www.dotho.waarbenjij.nu

    PLEZIER!!!

  • 01 December 2008 - 14:39

    Marcel Jongmans:

    Heel veel plezier samen en Sander bedankt voor de goede samenwerking.

  • 02 December 2008 - 11:05

    Doortie D:

    Super!! Have fun, kleine moeite neem ik aan.

    Ik zal jullie verhalen volgen hoor, met gezonde jaloezie natuurlijk.


  • 02 December 2008 - 13:33

    Snoekkie:

    Ik heb helaas niet kunnen proosten op jullie laatste werkdag maar dat doe ik nu wel even thuis, zal jullie volgen naar warme plaatsen (in gedachte)groetjes, Anneke

  • 02 December 2008 - 17:42

    Jan-Willem:

    Hey Albert heel veel plezier daar, geniet ervan!

  • 02 December 2008 - 20:56

    Coby:

    Ha Albert,

    Goede reis en een fijne tijd toegewenst.
    Wel voorzichtig zijn hè!

  • 03 December 2008 - 08:53

    Kim:

    Wat gaaf zeg!!!

    Heel veel plezier!

    Liefs Kim

  • 03 December 2008 - 13:50

    Patje:

    Appie Tuig!!!!!!!

    Veel plezier jongen, ik weet dat je gaat genieten daaro:):)
    Enne, laat ze weten dat je een europeaan bent en dat ze niet denken dat je amerikaans bent, zal je heel veel schelen:):)

  • 03 December 2008 - 16:21

    Rosanne:

    Al die berichten nu kan ik niet achter blijven he haha.

    Geniet van jullie reis en gebruik de tijd goed. Een half jaar vliegt voorbij.

    ik hou jullie in de gaten ;-)

  • 04 December 2008 - 09:26

    Yes Yes:

    Ik verwacht een mooie compilatie van filmpjes in de top 10 'hete nachtten met Ap en Cocky' op msm.com

  • 05 December 2008 - 03:16

    Chantal:

    Zo, zit het er eindelijk aan te komen? Spreken jullie al een beetje Spaans? Heel veel plezier in Midden-Amerika en ik ga jullie verhalen zeker bijhouden!
    Dikke kus uit Down Under.

  • 05 December 2008 - 08:44

    Q. Wang:

    Ik hoop dat jullie het elg naal jullie zin klijgen!

    Ik ga weel veldel met lijst eten.

  • 06 December 2008 - 08:42

    Laurien:

    Whoehoeee!

    Spannend man! nog een weekje!!! wel flauw dat je weggaat vlak voordat ik terug kom :P nou dat wordt in mei een drankje doen ;)

    Kus vanuit outback Australia!

  • 09 December 2008 - 12:24

    Liza:

    Twee van mijn favoriete parkeerboys helemaal naar Midden-Amerika!

    Nu moet ik wéér steeds langskomen om te helpen op jullie ex-afdeling. En daardoor wordt de landering van het nieuwe Rotterdam.nl wéér uitgesteld. ;-)

    Heel veel plezier op die verre bestemming!

    Liefs,
    Liza

  • 09 December 2008 - 21:10

    Marloes:

    Hoeveel plek is er nog in de koffer??

  • 10 December 2008 - 21:24

    Bert:

    Stelletje mazzelaars! 25 graden in Mexico-city. Geniet van de reis!

  • 13 December 2008 - 19:54

    Saliha:

    Hey oud-collega's van me! Ik hoop dat jullie echt een toffe tijd gaan beleven tijdens jullie reis. Neem een leuke jongen mee als souvenir...K zal jullie gekkigheid missen. Spreek jullie snel! X

  • 15 December 2008 - 14:01

    Dieuwertje:

    Ha Albert (en reisgenootje natuurlijk!),

    Heb de hele tijd dat liedje van Imca Marina in mijn hoofd: Mexico, Mexiiiiicoooooo!!! Komt door jou, mister! Denk aan je!
    Liefs,
    Dieuwertje
    (Die vanavond maar taco's gaat eten om een beetje bij je te zijn ;-))


  • 15 December 2008 - 20:55

    Marieke:

    Ooh slecht hoor... jullie zijn er al een dikke dag en nog geneens wat eerste indrukken te lezen ?? Haha nou ik ben in ieder geval aangemeld voor een email als jullie een berichtje achterlaten ;) kus van Marieke en natuurlijk van Joris, Ben en Annelies !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Sander en Albert

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 26645

Voorgaande reizen:

14 December 2008 - 20 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: